sobota, 12 grudnia 2015

Fotografia

   Witajcie !
Dzisiaj trochę inny post :)
W tym poście chciała trochę opowiedzieć o mojej drodze z fotografią :)


Zaczęło się od zdjęć robionych telefonem. Założyłam Instagrama i dodawałam te zdjęcia. Wiele osób pisało, że są piękne. Na święta dostałam aparat od babci  Nikon COOLPIX czerwony. Robił piękne zdjęcia :) 
Moi rodzice kupili sobie lustrzankę Nikon D3000, której nie używali więc wzięłam sobie. Nadal jej używam i jestem zadowolona. Zdjęcia są coraz ładniejsze i ja jestem coraz bardziej wprawiona. Najbardziej lubię fotografować naturę oraz zwierzęta. 



                                                                     (moje zdjęcie)


Ciekawostki o fotograficzne :

- Czy wiesz, że w dzisiejszych czasach wykonujemy taką ilość zdjęć w ciągu 2 minut co cała ludzkość wykonała w całym XIX wieku.
- Co oznacza fotografia?
Rysowanie światłem.
Słowo fotografia pochodzi od greckich photos („światło”) i graphe („rysowanie”). Terminu tego po raz pierwszy użył Hercules Florence, francuski malarz i wynalazca, opisując technikę robienia zdjęć w swoim pamiętniku.
                                                               

                                                      Podobają wam się posty takie?
                                                 --------------------------------------------------
                                                                      Dziękuje :D













28 komentarzy:

  1. Super post :) Bardzo dobry pomysł z tymi ciekawostkami.
    Będę zaglądać tu częściej.
    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że mogłaś sobie wziąć od rodziców ten aparat ;) Ja odkładam na canona ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te ciekawostki :)
    http://my-uncommon-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post :)
    Zdjęcia też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zamiar kupić Nikon d3200, jak myślisz będzie to dobry wybór ? :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze też muszę kupić lustrzankę, ale chyba poczekam do urodzin w styczniu. Może mnie ktoś zaskoczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, fajnie. :) Ja jestem wręcz zakochana w fotografii, nie wyobrażam sobie życia bez niej! To cudowne wyrażać swoje emocje i przekazywać je na obrazie, móc dzielić się z kimś chwilą.

    Na moim blogu znajdziesz zdjęcia, które zrobiłam. ;)
    www.atramka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy napisałaś o tym, że w dzisiejszych czasach wykonujemy o wiele większą ilośc zdjęc niż kiedyś to od razu mi się przypomniał pewien śmieszny tekst na, który natknęłam się w internecie '' Był na księżycu. Zrobił 3 zdjęcia. Była w toalecie. Zrobiła 30 zdjęc. '' No cóż prawdziwe :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie, którzy rozwijają swoją pasję są wspaniali. Gdyby każdy człowiek miał pasję w życiu to świat byłby piękniejszy :)
    Każdy zająłby się własną pasja i nie interesował się innymi.
    Rozwijaj się cały czas !
    Pozdrawiam

    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow super post :* Nie wiedziałam że fotografia to rysowanie światłem *-*
    Pozdrawiam ;)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też bardzo lubię fotografię, interesuję się nią od niedawna, ale cały czas poszerzam krą zainteresowań :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia.

    http://itismytimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia.

    http://itismytimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię oglądać ciekawe zdjęcia


    Zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga
    mikaart-m.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Ćwiczenie czyni mistrza - działaj dalej!

    OdpowiedzUsuń