sobota, 19 grudnia 2015

O innych blogach i turniej :)

Hejka 

W dzisiejszym poście chce wam udostępnić blogi, które ja obserwuje i czytam oraz opowiedzieć trochę o turnieju :P 

 Blogi:  


1.my uncommon world.
http://my-uncommon-world.blogspot.com/ 
- Super blog! Pisze  ciekawe posty. Robi śliczne zdjęcia :*

2. na4evx.
http://na4evx.blogspot.com/?m=1
- Piękne zdjęcia! Ciekawy blog!

3. minimalistyczny.

http://minimalistyczny.blogspot.com/
- Cudne zdjęcia! Aktywny blog! Ciekawy <3


Turniej:

Dzisiaj miałam turniej cheerleaderski. Było meega!... Nie było to na miejsca, ale każdy dostał medal :P ( zdjęcie wyżej )To był pierwszy mój występ po kontuzji.  Miałyśmy piękne srebrne koszulki ( pożyczone ), czarne leginsy, małe czapki mikołaja i czarne baletki. Niestety nie zrobiłam zdjęć więc dam zdjęcie bluzki  z internetu. 



                                                                         


                                                          Bluzka - Reserved 


Było dużo zespołów starszych i młodszych, około 300 ludzi. Przed występem miałam wielki stres, ale po miałam ochotę zatańczyć jeszcze raz. Wszystko mi się udało nie pomyliłam się, ale tylko raz straciłam równowagę. Jako zespół uważam że zatańczyłyśmy świetnie!  





                                     

                                   Niestety to koniec przepraszam, że taki krótki post
                               ----------------------------------------------------------------------------





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz