piątek, 1 stycznia 2016

Ulubieńcy Grudnia i krótki wstęp....

Siemanko! To pierwszy post w 2016 <3

Nowy rok i nowa seria :D Ulubieńcy ? Na czym to polega? A więc tak... W każdy pierwszy lub drugi dzień miesiąca będą ulubieńcy . Będę dodawała tam rzeczy, które były faworytami w danym miesiącu np. Perfum i inne. No to zaczynajmy ;)





1. Perfum "LA RIVE"
              - Cool
- Lovely 
Są to dwa perfum, jeden z nich dostałam na święta. Można je kupić w Hebe  za 8.99 zł ( nie są jakieś drogie.) 
      

2. Płyn do kąpieli ''TUTTI FRUTTI''

Płyn o zapachu jeżyny i maliny z firmy Farmona. Ceny nie znam, ponieważ dostałam to od koleżanki.                                              
  


3. Tusz do rzęs ;*

 Tusz to z Avonu. Infinitize, ma dobrą szczoteczkę, która zapewnia jednocześnie wydłużenie, podkręcenie i uniesienie rzęs.Koszt około 36zł. 

4. Perfum i płyn do kąpieli.
Dostałam taki zestaw od mojej przyjaciółki. Perfum i płyn mają piękny zapach. Bardzo mi się podobają.



5. Skarpetki *-*

Ostatnia kupiłam 2 pary skarpetek, i są one Meega. Może nie są jakieś wyjątkowe, ale lubię je nosić. 





6. Świeczki

Jak dla mnie to bez różnicy jaki ma zapach. Mam parę świeczek na biurku. Zazwyczaj wieczorem sobie je zapalam. 










To koniec. Jak macie jakieś pomysły na posty to proszę pisać :)
             --------------------------------------------------------------------------------------------------------
~Dziękuje za wytrwanie do końca~








8 komentarzy:

  1. Fajny blog
    Oby tak dalej
    Obserwuje
    http://kinicz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam perfumy tej samej firmy, są rewelacyjne!
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam, obserwuję
    i życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywalam perfum La rive cash i byly przecudowne, zachecam abys tez ich sprobowala
    Sama poasiadam peeling z tutti frutti o tym samym zapachu i po prostu go uwielbiam. Nie ma nic przyjemniejszego od jego zapachu podczas peelingowania swojego ciala

    zapraszam do mnie- http://nastolatka-za-granica.blogspot.be/2015/12/nowosci.html

    OdpowiedzUsuń